Logo
تاریخ : دوشنبه 17 آبان 1395
کد 67

سمینار

برگزاری سمینار

روز جهانی معماری نخستین دوشنبه ماه اکتبر هر سال است که مصادف با روز جهانی اسکان بشر است. این روز از سوی اتحادیه بین‌المللی معماران (UIA) بدین عنوان نام‌گذاری و مشخص شده‌است . روز 8 نوامبر هر سال نیز با عنوان روز جهانی شهرسازی نام­گذاری شده است. به همین مناسبت، سمینار «گفتگویی پیرامون تجربه معماری» در دانشگاه بناب برگزار شد. در این مراسم ...

روز جهانی معماری نخستین دوشنبه ماه اکتبر  هر سال است که مصادف با روز جهانی اسکان بشر  است. این روز از سوی اتحادیه بین‌المللی معماران  (UIA) بدین عنوان نام‌گذاری و مشخص شده‌است . روز 8 نوامبر هر سال نیز با عنوان روز جهانی شهرسازی نام­گذاری شده است.

به همین مناسبت، سمینار «گفتگویی پیرامون تجربه معماری» در دانشگاه بناب برگزار شد. در این مراسم آقای مهندس محمود ارحمی یکی از معماران برجسته کشورمان و عضو هیات مدیره مهندسین مشاور حجمین طرح سفید به ایراد سخنرانی پرداختند. این سمینار با همکاری گروه معماری دانشگاه بناب و کانون معماران و شهرسازان جوان استان آذربایجان شرقی و با حضور دبیر کانون آقای مهندس محمدجواد عباسزاده برگزار شد. در کنار این سمینار نمایشگاهی از آثار کروکی معماران جوان استان دایر بود.


  • نوشته شده
  • در دوشنبه 17 آبان 1395
  • ساعت 12
  • توسط مدير سايت گروه مهندسی معماری دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 616
نظرات شما
captcha refresh